Sabela



Bo día!


Onte acordeime moito da clase xa que ensinaronme a facer acroioga. A verdade é que foi unha moi boa experiencia e teño ganas de volver a repetir. 

Recordei cando  practicábamos ioga e mindfulness e me decíades que o voso corazón xa estaba moito máis relaxado, que a ra decíanos de estar no agora, de notar e sentir a nosa respiración...  Recordo cando facíamos a árbore, a postura do foguete, a do can... E incluso cando me decíades que na vosa casa tamén o practicábades. 

Por iso, se vos animades déixovos este video con exercicios do conto que léramos chamado Respira e unha foto vosa practicando ioga na aula.







Un bico enorme! Sat-nam! 

Comentarios

  1. Que ben, eu Julia faino moitas veces e unese Bruno e mais eu (a sua mamá) practicaremos isto tamen
    Un saudo para todos..

    ResponderEliminar

Publicar un comentario

Entradas populares de este blog